concept cars

AUTOTURISME
CONCEPT

Autoturismele concept Lexus oferă detalii incitante despre direcţiile noastre viitoare în design.

main menu lexus brand

INOVAŢIE ÎN
DESIGN

Această secţiune conturează câteva dintre cele mai captivante concepte de design şi le evidenţiază.

hybrid cars

MAŞINI
HIBRIDE

Există multe tipuri de maşini hibride şi toate au în comun un singur element.

lexus service

SERVICII
LEXUS

Serviciile Lexus si cele mai apropiate centre sau ateliere de service Lexus printr-o simpla accesare

GS 300h

NOUL GS 300h OFERA O PUTERE HIBRIDA DE 223 DIN cp, LA UN NIVEL AL EMISIILOR DE CO2 DE DOAR 109 g/km.

* Pentru modelul eco.


CO2 emissions, Combinat (g/km) 106
Combinat (l/100km) 4,5
Acceleratie 0-100 km/h 9,0
Viteza maxima (km/h) 190

DE LA 49.950,00 €

NOUL GS 300h

NOUL GS 300h OFERA O PUTERE HIBRIDA DE 223 DIN cp,
LA UN NIVEL AL EMISIILOR DE CO2 DE DOAR 109 g/km.

GS 300h este propulsat de cea de-a doua generatie a sistemului Lexus Hybrid Drive. Acesta combina inteligent un avansat motor benzina cu injectie directa, de 2,5 l, cu un motor electric de putere, in timp ce inovativul sistem de control activ al sunetului (ASC) ofera o tonalitate eleganta a sunetului motorului. GS 300h ofera o conducere antrenanta, in conditiile unui consum frugal, de doar 4.7 l/100 km*.

Selectati modul Electric Vehicle pentru a va deplasa silentios, fara a consuma benzina si fara a emite noxe. Volumul portbagajului este mai mult decat suficient, iar datorita suprematiei noastre in domeniul propulsiei hibride, GS 300h dispune de cele mai reduse costuri de exploatare din clasa sa. *Pentru modelul eco

gs300h quote 200x200 white

NOUL GS REPREZINTA O SCHIMBARE PUTERNICA. SA LUAM, SPRE EXEMPLU, INDRAZNEATA GRILA FUSIFORMA SAU REVOLUTIONARELE TEHNOLOGII PRECUM LEXUS DYNAMIC HANDLING SI CEA DE-A DOUA GENERATIE A SISTEMULUI LEXUS HYBRID DRIVE.

Yukihiko Yaguchi, Inginer Sef al proiectului GS

CARACTERISTICILE VEHICULULUI

CUNOASTETI MAI BINE MODELUL GS300h

Conducerea modelului GS 300h - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

GS este un nou tip de sedan Lexus – dezvoltat in cel mai avansat simulator de conducere din lume si testat pe o distanta mai mare de 1,6 milioane kilometri. Am inceput prin cresterea rigiditatii sasiului, echiparea cu noi amortizoare si crearea unei noi suspensii multi-link pentru trenul posterior. Apoi, am creat un model aerodinamic sofisticat, ce apropie fluxul de aer de caroseria masinii pentru a optimiza performantele dinamice si precizia directiei. Augmentarea rafinamentului acestei masini a continuat prin plasarea unui scut inferior complet si a lamelelor aerostabilizatoare de pe triplele spate pentru cresterea stabilitatii si reducerea nivelului de zgomot cauzat de curentii de aer.

In interiorul modelului GS 300h - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

De la primul contact cu volanul imbracat in piele, cu cusaturi ornamentale sau butoanele de comanda din aluminiu, cu o prelucrare prin aschiere de inalta precizie, veti sesiza uimitoarea calitate noului model GS. Stralucitoarea vopsea a caroseriei este lustruita manual (un proces consumator de timp, rezervat limuzinelor de lux) si este verificata atat vizual cat si optoelectronic pentru a se asigura o deplina perfectiune a finisajului. Fabricat in aceeasi uzina care a construit reprezentativul nostru model Lexus LFA supercar, productia modelului GS este supervizata de catre maestrii artizani ‘Takumi’. Acesti specialisti, cu inalta pregatire profesionala verifica riguros fiecare exemplar pentru a se asigura de incadrarea in standardele noastre fara egal.

Siguranta modelului GS 300h - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

Lexus a fost mereu un pionier in domeniul dezvoltarii tehnologiilor de siguranta si asistenta pentru sofer, testand toate noile sale model in cel mai mare simulator de conducere din lume. Beneficiind de expertiza noastra in domeniul preventiei accidentelor, noul GS este acum disponibil cu revolutionarul Lexus Safety System + . Acesta include un sistem de asistenta pre-impact cu functie de detectie a pietonilor; sistem avansat de mentinere a benzii de rulare pentru a nu devia de la trasa; sistem de asistenta marcaje rutiere ce informeaza soferul cu privire la indicatoare; sistem de reglaj automat a fazei farurilor pentru o vizibilitate augmentata pe timpul noptii si un tempomat adaptativ ce regleaza viteza masinii in functie de cea a vehiculului aflat in fata.

Motorul benzina, cu ciclu Atkinson

MOTORUL BENZINA, CU CICLU ATKINSON

Inimile modelelor GS 300h si GS 450h sunt reprezentate de doua motoare cu ciclu Atkinson de inalta eficienta, echipate cu inovativele tehnologii de injectie directa D-4S si dual VVT-i, de 2,5 litri in 4 cilindri si respectiv, 3,5 litri, V6. De asemenea, beneficiind de tehnologia Start/Stop, aceste grupuri motopropulsoare revolutionare contribuie la reducerea suplimentara a consumului si noxelor.

Modul vehicul electric

MODUL VEHICUL ELECTRIC

Cu un nivel suficient de incarcare a bateriei, modul EV permite deplasarea cu viteza redusa pe distante scurte, utilizand doar energia electrica. Modul EV este silentios, lipsit de emisii poluante si prezinta un consum zero de carburant. Aceasta caracteristica este ideala spre exemplu la deplasarea in trafic, in coloana, sau in spatii de parcare inchise.

Performante integral hibride

PERFORMANTE INTEGRAL HIBRIDE

Noile modele GS 300h si GS 450h ofera performante integral hibride absolut impresionante. Puteti accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.9 cu GS 450h (viteza maxima 250 km/h - unde este acest lucru este legal) in timp ce pentru modelul GS 300h se obtine un consum de doar 4.7 l/100 km* si un nivel general, combinat al emisiilor de numai 109 g/km*.

* Pentru echiparea Eco.

Unitatea de control a puterii

UNITATEA DE CONTROL A PUTERII

”Creierul” sistemului Lexus Hybrid Drive, unitatea de control a puterii (PCU) optimizeaza constant alocarea resurselor energetice - electrica, benzina sau combinatia acestora. De asemenea, PCU gestioneaza procesul de incarcare al bateriei hibrid, fie prin alocarea unui procentaj din puterea motorului pentru antrenarea generatorului, fie prin procesul de franare recuperativa.

Franare recuperativa

FRANARE RECUPERATIVA

La franare sau in decelerare, rotile masinii antreaneaza motorul electric dde inalt randament pentru ca acesta sa functioneze in regim de generator. Energia cinetica - altfel, pierduta sub forma energiei termce disipate – este recuperata si convertita in energie electrica. Aceasta este stocata in bateria hibrida pentru utilizarea ulterioara la deplasarea in modul EV sau pentru accelerare rapida.

Ecran multimedia cu diagonala de 12,3"

ECRAN MULTIMEDIA CU DIAGONALA DE 12,3"

Ecranul generos, cu diagonala de12.3 toli permite soferului si pasagerului dreapta sa interactioneze utilizand sistemul Remote Touch, in timp ce sistemul de comenzi vocale permite controlarea altor aplicatii. Ecranul partajat este optimizat pentru vizualizarea simultana a doua tipuri de informatii, spre exemplu un ecran mai mare pentru afisarea hartii si un altul pentru afisarea informatiilor radio DAB.

Clapete schimbator

SCHIMBATOARE CLAPETA

Cu toate ca noile modele GS pot fi conduse in modul automat, clapetele schimbator plasate pe coloana de directie permit soferului schimbarea rapida a vitezelor in modul manual. Dezvoltata in premiera pentru Formula 1, aceasta tehnologie ofera o conducere mai angajanta.

Climatizare tri-zona

CLIMATIZARE TRI-ZONA

Beneficiind in premiera mondiala de tehnologia nanoe®, habitaclul GS este divizat in trei zone de climatizare, controlate electronic. Ocupantii locurilor fata pot introduce reglajele individuale prin intermediul sistemului Remote Touch sau utilizand panoul frontal, iar pasagerii spate pot controla propria zona de climatizare utilizand un panou dedicat.

Incalzire si ventilatie

INCALZIRE SI VENTILATIE

In combinatie cu tapiseria in piele, locurile fata pot fi incalzite sau ventilate individual, in functie de preferinte. Aceasta accentueaza senzatia luxului evident, constituind o caracteristica deosebit de utila in conditii meteo extreme.

Scaune cu sprijin excelent

SCAUNE CU SPRIJIN EXCELENT

O echipa de specialisti a lucrat timp de 5 ani de zile pentru dezvoltarea unei structuri a scaunului care sa asigure un confort optim. Sprijinul pelvin reglabil - premiera mondiala - ca si sistemele de sprijin ale umerilor si partilor laterale ale corpului si tetierele in forma de fluture pentru locurile fata, face parte din dotarile modelelor din echiparea Luxury.

Sistemul de monitorizare a unghiului mort

SISTEMUL DE MONITORIZARE A UNGHIULUI MORT

Dispozitivele radar montate in bara de protectie posterioara detecteaza vehiculele aflate pe benzile adiacente, invizibile in oglinzile retrovizoare. In cazul in care soferul indica schimbarea directiei pentru intrarea pe p banda adiacenta si un alt vehicul intra in unghiul mort, un semnal de avertizare va fi aprins in oglinda retrovizoare exterioara adecvata.

Baterie hibrida avansata

BATERIE HIBRIDA AVANSATA

Managementul energetic al bateriei nichel-hidruri metalice este asigurat de catre un software complex. Acesta asigura reincarcarea bateriei in timpul deplasarii in functie de nevoi astfel incat incarcarea dintr-o sursa exterioara nu este necesara. Designul compact contribuie semnificativ la marirea volumului portbagajului.

Volan imbracat in piele

VOLAN IMBRACAT IN PIELE

Pentru modelul GS a fost proiectat un nou volan in trei spite, imbracat in piele. Cu o executie impecabila, dispune de comenzi pentru sistemele de telefonie, audio si de comanda vocala, dispuse langa reazemul degetelor mari.

Conectivitate digitala

CONECTIVITATE DIGITALA

Pe ecranul multimedia pot fi sincronizate mai multe aplicatii digitale. Spre exemplu, poate fi descarcata intreaga agenda telefonica a unui smartphone, pentru ca apoi sa poata fi derulata pe ecran. Continutul unui iPhone® sau altor dispozitive multimedia poate fi afisat si accesat prin intermediul ecranelor afisate.

Sistem asistenta marcaje rutiere

SISTEM ASISTENTA MARCAJE RUTIERE

Sistemul de asistenta marcaje rutiere (RSA) montat pe noul GS recunoaste panourrle de semnalizare rutiera utilizand o camera video montata pe parbriz si ofera informatii suplimentare soferului prin intermediul ecranului multi-informativ. RSA poate detecta indicatoarele rutiere executate dupa standardele Conventiei de la Viena (inclusiv semnalizatoarele electroluminiscente si pulsatile).

Zece airbaguri

ZECE AIRBAGURI

Pe langa o celula de siguanta extrem de rezistenta, protectia pasagerilor este asigurata si de un numar de zece airbaguri controlate prin senzori. Toate centurile de siguranta, cu exceptia celei centrale a banchetei, dispun de sistem de pretensionare. Ocupantii locurilor fata sunt protejati de airbaguri cu 2 trepte pentru craniu, precum si de airbaguri laterale si plasate la nivelul genunchilor. Locurile din extremitati sunt protejate standard cu airbaguri laterale, iar airbagurile cortina acopera ambele laterale ale masinii. Acest nivel exceptional de protectie este oferit ca dotare standard pentru noul GS. Prin urmare, riscul de ranire este semnificativ redus.

NICIUN REZULTAT

Nu exista dotari ale automobilelor pentru aceaste criterii. Incercati o noua cautare.

GS 300h F SPORT

gs300h fsport

DESIGN SPECTACULOS

Modelul GS 300h F SPORT combină designul îndrăzneț cu o manevrabilitate deosebită, asigurată de echipa producătoare a renumitului LFA supercar și a modelelor F Performance, the RC F și GS F. Rezultatul acestei combinații vă va ridica pulsul. Îmbunătățirile exteriorului includ o grilă fusiformă Lexus cu dimensiuni superioare cu inserții ‘L-mesh’, canale pentru răcirea discurilor de frână și lamele aerodinamice pentru creșterea forței deportante.

În habitaclul cu tentă sportivă veți simți o perfectă conexiune cu modelul dvs. F SPORT. Scaunele sport, cusute manual, vă cuprind de la șold la umăr. Volanul sport, cu o deosebită ergonomie și pedalierul din aluminiu prelucrat prin așchiere oferă o percepție deosebită a drumului, pentru a vă putea bucura de fiecare deplasare.

Pentru a va putea oferi cea mai buna experienta online Lexus, noi si partenerii nostril folosim cookie-uri pe acest site. Daca continuati fara sa modificati setarile, vom presupune ca sunteti de acord cu folosirea acestora pe site-ul Lexus.

AFLĂ MAI MULTE