concept cars

AUTOTURISME
CONCEPT

Autoturismele concept Lexus oferă detalii incitante despre direcţiile noastre viitoare în design.

main menu lexus brand

INOVAŢIE ÎN
DESIGN

Această secţiune conturează câteva dintre cele mai captivante concepte de design şi le evidenţiază.

hybrid cars

MAŞINI
HIBRIDE

Există multe tipuri de maşini hibride şi toate au în comun un singur element.

lexus service

SERVICII
LEXUS

Serviciile Lexus si cele mai apropiate centre sau ateliere de service Lexus printr-o simpla accesare

GS F

ACEST NOU SEDAN SPORT LEXUS OFERA EXTRAORDINARE PERFORMANTE DE CONDUCERE SI LUX PENTRU PANA LA 5 OCUPANTI


CO2 emissions, Combinat (g/km) 260
Combinat (l/100km) 11,2
Acceleratie 0-100 km/h 4,6
Viteza maxima (km/h) 270

DE LA 92.600,00 €

NOUL GS F

ACEST NOU SEDAN SPORT LEXUS OFERA EXTRAORDINARE PERFORMANTE DE CONDUCERE SI LUX PENTRU PANA LA 5 OCUPANTI

Cu o dinamica incredibila, noul sedan sport GS F in patru us i este propulsat de catre un motor benzina V8, de 5 litri, cu o putere de 477 cp, construit manual, ce permite atingerea unei viteze maxime de 270 km/h. Echipat cu o transmisie automata Sport Direct Shift cu 8 trepte s i diferential cu vectorizarea cuplului, performantele dinamice s i de manevrabilitate ale modelului GS F au fost perfectionate in Germania, pe pista de la Nürburgring.

Alaturi de remarcabilul sunet al evacuarii cvadruple, in interior va veti bucura de un post de pilotaj centrat pe s ofer, de scaune imbracate in Alcantara s i de un inegalabil sistem audio Mark Levinson® cu 17 boxe. Cel mai important, revolutionarul Lexus Safety System + (oferit ca dotare standard) asigura siguranta deplasarii dvs. indiferent de conditii.

gs350 quote 200x200 black

CONSECVENT SPIRITULUI F-LINE, AM DEZVOLTAT MODELUL GS F PENTRU A OFERI SATISFACTII DEPLINE ORIUNDE SI ORICAND L-ATI CONDUCE.

Yukihiko Yaguchi, Inginer Sef al proiectului GS F

CARACTERISTICILE VEHICULULUI

CUNOASTETI MAI BINE MODELUL GS F

Conducerea modelului GS F - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

Testat in solicitanta cursa de 24 de ore de la Nürburgring s i pe traseul Pikes Peak Hill Climb din Colorado, acest nou grup motopropulsor V8 de 5.0 litri redefines te standardele performantei sportive. Fiind aspirat normal, are un raspuns imediat, fara intarzieri, s i un sunet dramatic. Chiulasa s i alte elemente aflate in mis care sunt proiectate de catre Yamaha Motorsport (furnizorul motoarelor V10 ce echipeaza modelul LFA supercar) iar asamblarea finala are loc la uzina noastra din Tahara. In conditii sterile, fiecare motor este echilibrat rotational s i este auscultat utilizand un stetoscop pentru a putea oferi o acceleratie extrem de rafinata, cu un raspuns deosebit. In plus fata de cele de mai sus, pentru o experienta acustica excitanta, tehnologia de control activ al sunetului - dezvoltata tot pentru modelul LFA - mixeaza sunetele provenite de la motor s i evacuare pentru a crea o ambianta sonora spectaculoasa, specifica modelului GS F.

In interiorul modelului GS F - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

Noul GS F este construit de catre maes trii ‘Takumi’ ai companiei Lexus la uzina Motomachi. Cu cel putin 25 de ani experienta, fiecare dintre aces tia este un expert in detectarea celor mai mici imperfectiuni. Abilitatile lor uimitoare pot fi sesizate de la primul contact cu comenzile sistemului audio, fabricate din aluminiu prelucrat prin as chiere de precizie sau cusaturile ornamentale ale tapiseriei din piele.

Stralucirea vopselei caroseriei este obtinuta prin finisajul manual. Inainte de test-drive-ul final, maes trii ‘Takumi’ verifica individual functionarea impecabila a fiecarui exemplar intr-o incinta insonorizata, utilizand un microfon ultrasensibil plasat in habitaclu.

Siguranta modelului GS F - Elemente principale

ELEMENTE PRINCIPALE

Lexus a fost mereu un pionier in domeniul dezvoltarii tehnologiilor de siguranta s i asistenta pentru s ofer, testand toate noile sale model in cel mai mare simulator de conducere din lume. Beneficiind de expertiza noastra in domeniul preventiei accidentelor, noul GS F este acum disponibil cu revolutionarul Lexus Safety System + . Acesta include un sistem de asistenta pre-impact cu functie de detectie a pietonilor; sistem de mentinere a benzii de rulare pentru a nu devia de la trasa; sistem de asistenta marcaje rutiere ce informeaza s oferul cu privire la indicatoare; sistem de reglaj automat a fazei farurilor pentru o vizibilitate augmentata pe timpul noptii s i un tempomat adaptativ ce regleaza viteza mas inii in functie de cea a vehiculului aflat in fata.

Transmisie cu 8 trepte

TRANSMISIE CU 8 TREPTE

Motorul V8 livreaza puterea prin intermediul unei transmisii secventiale Sport Direct Shift cu 8 trepte s i posibilitatea trecerii in modul de comanda manuala. Selectati modul Manual s i utilizati schimbatoarele clapeta pentru a va bucura de rapiditatea performantelor sportive. La trecerile in treapta inferioara (realizate in doar 0,2 secunde) va veti bucura de un sunet specific al transmisiei.

Controlul activ al sunetului

CONTROLUL ACTIV AL SUNETULUI

Soferii pot regla sunetul specific propriului model GS F prin comutarea in modurile SPORT S sau SPORT S+ , ce activeaza sistemul de control activ al sunetului. Acesta amplifica sunetul profund al evacuarii complementand experienta dinamicii sportive a mas inii pentru toti ocupantii.

Selectarea modului de conducere

SELECTOR MOD DE CONDUS

Performantele modelului pot fi ajustate folosind Selectorul de Moduri de Condus. Modul ECO reduce emisiile si consumul de combustibil pentru condusul de zi cu zi. Modul NORMAL ofera un balans ideal intre putere, economie si confort la volan, iar modul CUSTOMIZE va permite sa ajutati sistemele masinii dupa preferintele dvs. Pentru un raspuns mai precis al trenului de rulare comutati in modul SPORT sau SPORT+.

Sasiu/suspensie rigida

SASIU/SUSPENSIE RIGIDA

Baza remarcabilei manevrabilitati a noului model GS F este constituita de inalta rigiditate a caroseriei sale. Numeroasele tehnologii specializate de fabricatie ce includ sudura laser in puncte, sudura multipunct s i utilizarea adezivilor augmenteaza rezistenta mas inii. Stabilitatea in viraj s i in linie dreapta este asigurata de o suspensie multi-link pe trenul posterior. Combinatia intre otelurile cu rezistenta inalta s i componentele turnate/forjate din aluminiu asigura lipsa vibratiilor s i reduc masa vehiculului.

VDIM Sport

VDIM SPORT

Sistemul de management sportiv integrat al dinamicii vehiculului (VDIM) asigura exploatarea rafinata s i in conditii de deplina siguranta a enormei puteri de care beneficiaza modelul GS F. Acesta regleaza raspunsul acceleratiei, directiei s i suspensie in vederea asigurarii unor performante sportive, extinzand plaja de valori a fortelor centrifugale permise inainte de interventia VDIM. Daca suteti pregatit sa duceti modelul GS F la limitele sale extreme, puteti opri complet sistemul Sports VDIM.

Diferential cu vectorizarea cuplului

DIFERENTIAL CU VECTORIZAREA CUPLULUI

Proiectat pentru a cres te gradul de satisfactie al conducerii, modelul GS F dispune de un diferential cu vectorizare a cuplului, cu trei moduri de operare: STANDARD, pentru un echilibru perfect intre agilitatea performantelor s i stabilitatea in linie dreapta, SLALOM, pentru augmentarea rafinamentului raspunsului directiei s i TRACK, pentru un comportament consistent, de stabilitate in viraj, destinat pilotajului pe circuit.

Motor V8

MOTOR V8

Construit manual s i reglat utilizand un stetoscop, acest incredibil motor V8 de 5 litri dezvolta 477 DIN cp s i un cuplu de 530 Nm. Chiulasa s i toate elementele aflate in mis care sunt proiectate sa asigure o putere maxima in zona superioara a plajei de turatii. Cu un sunet ravas itor, sistemul de control asigura o tonalitate profunda a sunetului in zona inferioara a plajei de turatii, crescand intensitatea acestuia odata cu depas irea valorii de 6000 rpm, la accelerarea puternica.

Climatizare tri-zona

CLIMATIZARE TRI-ZONA

Beneficiind in premiera mondiala de tehnologia nanoe®, habitaclul GS F este divizat in trei zone de climatizare, controlate electronic. Ocupantii locurilor fata pot introduce reglajele individuale prin intermediul sistemului Remote Touch sau utilizand panoul frontal, iar pasagerii spate pot controla propria zona de climatizare utilizand un panou dedicat.

Bancheta incalzita

BANCHETA INCALZITA

Locurile din extremitatile banchetei pot fi incalzite individual, utilizand un panou de comanda comod plasat. Localizat in cotiera centrala s i avand un ecran LCD, acest panou poate fi utilizat s i pentru comanda climatizarii locurilor spate s i a sistemului audio precum s i pentru actionarea parasolarelor.

Scaune sport

SCAUNE SPORT

Noile scaune cu spatar inalt beneficiaza de tehnologia Lexus de injectie integrata a spumei poliuretanice, ce asigura un sprijin consistent. Aceasta tehnologie inspirata de sporturile cu motor permite obtinerea unui nivel superior de confort s i a unui sprijin lateral deosebit, inaccesibil variantei traditionale de tapisare. Ocupantii locurilor fata pot beneficia de incalzirea sau ventilarea scaunelor.

Volan sport

VOLAN SPORT

Modelul GS F dispune de un volan cu sectiune generoasa, ce ofera un confort superior, specific unui condus de performanta. Pozitionarea, forma s i modul de actionare al clapetelor schimbator au fost optimizate pentru a asigura schimbarea rapida s i precisa a treptelor.

Tempomat adaptativ

TEMPOMAT ADAPTATIV

Pentru o calatorie mai relaxanta, tempomatul adaptativ mentine in mers o distanta prestabilita intre noul GS F s i vehiculul aflat in fata, chiar daca viteza acestuia variaza.

Sistemul de monitorizare a unghiului mort

SISTEMUL DE MONITORIZARE A UNGHIULUI MORT

Dispozitivele radar montate in bara de protectie posterioara detecteaza vehiculele aflate pe benzile adiacente, invizibile in oglinzile retrovizoare. In cazul in care s oferul indica schimbarea directiei pentru intrarea pe p banda adiacenta s i un alt vehicul intra in unghiul mort, un semnal de avertizare va fi aprins in oglinda retrovizoare exterioara adecvata.

Sistem de mentinere a benzii de rulare

SISTEM DE MENTINERE A BENZII DE RULARE

Sistemul de mentinere a benzii de rulare (LKA) utilizeaza o camera video plasata in parbriz pentru a monitoriza pozitia mas inii pe banda. Daca mas ina se deplaseaza inafara benzii, LKA va activa un semnalizator acustic s i va efectua o scurta corectie a directiei.

Sistem siguranta pre-impact.

SISTEM SIGURANTA PRE-IMPACT

Un computer de bord s i un radar pe unde milimetrice calculeaza riscul producerii unei coliziuni. In cazul in care riscul este mare, s oferul este alertat prin semnale optice s i acustice iar presiunea din instalatia de franare este crescuta/. Daca o coliziune se determina a fi inevitabila, mas ina va frana automat iar centurile de siguranta ale locurilor fata vor fi pretensionate.

Sistem de avertizare la ies irea din parcare

SISTEM DE AVERTIZARE LA IESIREA DIN PARCARE

Functia de avertizare la ies irea din parcare utilizeaza radarul sistemului de monitorizare a unghiului mort pentru detectia vehiculelor care se apropie perpendicular pe directia mas inii, in parcare. Daca este cazul, alerteaza s oferul printr-un semnal acustic s i prin aprinderea semnalizatoarelor din interiorul oglinzilor retrovizoare.

Sistem asistenta marcaje rutiere

SISTEM ASISTENTA MARCAJE RUTIERE

Sistemul de asistenta marcaje rutiere (RSA) montat pe noul GS F recunoas te panourile de semnalizare rutiera utilizand o camera video montata pe parbriz s i ofera informatii suplimentare s oferului prin intermediul ecranului multi-informativ. RSA poate detecta indicatoarele rutiere executate dupa standardele Conventiei de la Viena (inclusiv semnalizatoarele electroluminiscente s i pulsatile).

Zece airbaguri

ZECE AIRBAGURI

Pe langa o celula de siguanta extrem de rezistenta, protectia pasagerilor este asigurata s i de un numar de zece airbaguri controlate prin senzori. Toate centurile de siguranta, cu exceptia celei centrale a banchetei, dispun de sistem de pretensionare. Ocupantii locurilor fata sunt protejati de airbaguri cu 2 trepte pentru craniu, precum s i de airbaguri laterale s i plasate la nivelul genunchilor. Locurile din extremitati sunt protejate standard cu airbaguri laterale, iar airbagurile cortina acopera ambele laterale ale mas inii. Acest nivel exceptional al protectiei este oferit ca dotare standard pentru noul model GS F. Prin urmare, riscul ranirilor este semnificativ redus.

Suspensie Adaptiva Variabila

SUSPENSIE ADAPTIVA VARIABILA

Pentru o experienta de condus dinamica, sistemul de Suspensie Adaptiva Variabila este acum standard pe GS F, aceasta controland individual forta de amortizare a fiecarei roti. Acest aspect nu numai ca imbunatateste confortul in spatele volanului, dar si mareste stabilitatea in timpul manevrelor, mai ales la viteze mari.

NICIUN REZULTAT

Nu exista dotari ale automobilelor pentru aceaste criterii. Incercati o noua cautare.

Pentru a va putea oferi cea mai buna experienta online Lexus, noi si partenerii nostril folosim cookie-uri pe acest site. Daca continuati fara sa modificati setarile, vom presupune ca sunteti de acord cu folosirea acestora pe site-ul Lexus.

AFLĂ MAI MULTE