concept cars

AUTOTURISME
CONCEPT

Autoturismele concept Lexus oferă detalii incitante despre direcţiile noastre viitoare în design.

main menu lexus brand

INOVAŢIE ÎN
DESIGN

Această secţiune conturează câteva dintre cele mai captivante concepte de design şi le evidenţiază.

hybrid cars

MAŞINI
HIBRIDE

Există multe tipuri de maşini hibride şi toate au în comun un singur element.

lexus service

SERVICII
LEXUS

Serviciile Lexus si cele mai apropiate centre sau ateliere de service Lexus printr-o simpla accesare

LC 500h

PRIMUL SISTEM DE PROPULSIE HIBRIDĂ MULTI-ETAPĂ LA NIVEL MONDIAL STABILEŞTE NOI STANDARDE DE PERFORMANŢĂ ŞI EFICIENŢĂ


CO2 emissions, Combinat (g/km) 145
Combinat (l/100km) 6,4
Acceleratie 0-100 km/h 5
Viteza maxima (km/h) 250

DE LA 99.950,00 €

O EXPERIENŢĂ UNICĂ DE CONDUCERE

PRIMUL SISTEM DE PROPULSIE HIBRIDĂ MULTI-ETAPĂ LA NIVEL MONDIAL STABILEŞTE NOI STANDARDE DE PERFORMANŢĂ ŞI EFICIENŢĂ

Proiectat pentru a depăși nivelul așteptărilor clienților, modelul LC 500h marchează începutul unui nou capitol din istoria Lexus. Nu vă lăsați înșelat de litera „h”; modelul LC 500h poate accelera de la zero la 100km/h în doar 5 secunde. Cu toate acestea, consumul de carburant este la fel de impresionant - doar 6.4l/100km, în condițiile unui nivel al emisiilor de CO2 de 145g/km.

Cuplul imens de care dispune mașina face ca aceasta să fie primul model Lexus hibrid capabil de patinarea roților motrice. Și, cu toate aceste performanțe remarcabile, modelul LC 500h prezintă eficiența energetică și nivelul emisiilor specifice unui model Lexus hibrid.


DOTĂRI VEHICUL

CUNOAŞTEŢI MAI BINE MODELUL LC 500h

Conducerea modelului LC 500h – elemente principale

CONDUCEREA MODELULUI LC 500h – ELEMENTE PRINCIPALE

Bazându-se pe o dispunere complet nouă a elementelor trenului posterior, modelul LC oferă o experiență unică de conducere. Cu un centru de greutate coborât și cu o distribuție optimă a maselor, modelul LC 500h redefinește nivelul așteptărilor de la un vehicul hibrid. Modelul LC 500h este proiectat să asigure o manevrabilitate, agilitate și stabilitate superioare și o conducere definită de o experiență completă, de așteptat, sau, mai degrabă, de solicitat de la un coupé de lux cu aceste standarde de calitate și construcție.

În interiorul modelului LC 500h – elemente principale

ÎN INTERIORUL MODELULUI LC 500h – ELEMENTE PRINCIPALE

După câteva minute în spatele volanului modelului LC, creat de maeștrii ‘Takumi, veți sesiza ergonomia inteligentă a habitaclului. Pentru creșterea încrederii și pentru favorizarea unei conduceri antrenante, toate comenzile și intefețele sistemelor sunt poziționate exact acolo unde vă sunt necesare. De asemenea, datorită profilului redus al capotei motor și a planșei de bord, vă veți bucura de o excelentă vizibilitate.

Sistem de siguranță Lexus +

SISTEM DE SIGURANȚĂ LEXUS +

Revoluționarul sistem de siguranță Lexus + este oferit ca dotare standard pentru noul model LC și include un sistem de asistență pre-impact cu funcție de detecție a pietonilor, sistem avansat de menținere a benzii de rulare pentru a vă ajuta să păstrați trasa mașinii, sistem de reglaj automat al fazei farurilor pentru o vizibilitate superioară pe timpul nopții, și tempomat adaptativ, ce echivalează viteza mașinii cu cea a vehiculului precedent.

Jante din aliaj, de 20” și 21”

20" & 21" JANTE ALIAJ

Jante din aliaj turnat, de 20"
Turnate cu precizie, prelucrate prin așchiere, cu 5 spițe cvadruple și efect de reducere a zgomotului, vopsite în gri-închis metalizat.

Jante din aliaj forjat, de 20"
Jante forjate cu 5 spițe duble, cu un captivant finisaj obținut prin lustruire. (Disponibile pentru echiparea Sport)

Jante din aliaj forjat, de 21"
Jante forjate cu 5 spițe duble, ultraușoare. (Disponibile pentru echipările Sport și Sport+)

Sistem Lexus de propulsie hibridă multi-etapă

SISTEM LEXUS DE PROPULSIE HIBRIDĂ MULTI-ETAPĂ

Modelul LC 500h este echipat cu primul sistem hibrid multi-etapă din lume, ce combină inteligent puterea unui motor benzină V6 de 3.5 litri și un avansat motor electric. Acesta răspunde mult mai direct comenzilor șoferului, menținând caracteristicile de rafinament și eficiență ale unui model Lexus hibrid.

Faruri LED

FARURI LED

Aceste faruri LED ultra-compacte cu trei fascicule proiector au fost special proiectate pentru zonele consolă frontale extrem de reduse ale noului model LC, cruciale pentru manevrabilitatea la viteze ridicate.

Plafon vitrat

PLAFON VITRAT

Asigurând senzația de libertate în habitaclul modelului LC, ornamentele cromate plasate pe lateralele plafonului vitrat amplifică profilul elegant, specific unui coupé, în timp ce muchiile posterioare urmează liniile săbiilor tradiționale japoneze.

Plafon fibră carbon

PLAFON FIBRĂ CARBON

Coborând centrul de greutate al modelului LC, acest plafon elegant din fibră carbon este fabricat la uzina noastră Motomachi utilizând un nou proces rapid de transfer al rășinilor în cavitățile de turnare.

Spoiler posterior retractabil

SPOILER POSTERIOR RETRACTABIL

Spoilerul posterior retractabil se extinde automat la viteze de peste 80 km/h pentru creșterea forței deportante și creșterea stabilității în viteză, iar prizele de aer laterale reduc turbulențele în zona roților posterioare în vederea augmentării manevrabilității.

Blocuri optice posterioare holografice, iluminare LED

BLOCURI OPTICE POSTERIOARE HOLOGRAFICE, ILUMINARE LED

Inspirate de conurile de forțaj ale avioanelor de vânaătoare, blocurile optice posterioare captivante, cu ramă metalică sculpturală proiectează motivul ‘L’, specific Lexus. La o privire mai atentă, se poate observa cum încuietoarea portbagajului se integrează fluid în ornamentul blocurilor optice posterioare.

Habitaclu centrat pe șofer

HABITACLU CENTRAT PE ȘOFER

Un maestru Takumi a definit cea mai bună formă a volanului modelului LC – o formă eliptică cu o prindere perfectă pentru abordarea sportivă a virajelor.

Pentru reducerea mișcărilor oculare și a potențialelor distrageri ale atenției, toate instrumentele de bord și afișajele importante sunt plasate în câmpul vizual direct.

Comenzile utilizate frecvent, precum selectorul modului de conducere, sunt plasate adiacent coloanei de direcție. Acest nivel al atenției acordate detaliilor a creat un habitaclu centrat pe șofer, gata de a oferi senzaționale experiențe de conducere.

Controlul climatizării / Tehnologie Nanoe®

CONTROLUL CLIMATIZĂRII / TEHNOLOGIE NANOE®

Revoluționarul sistem de control al climatizării reglează automat temperatura habitaclului, a scaunelor și volanului. În plus, tehnologia nanoe® eliberează particule microscopice încărcate negativ în habitaclu pentru a purifica aerul și pentru a dezodoriza eficient scaunele. Acestea au și un efect plăcut, hidratant, asupra pielii și părului dumneavoastră.

Scaune îmbrăcate în piele

SCAUNE ÎMBRĂCATE ÎN PIELE

Scaunele îmbrăcate în piele, cu cusături ornamentale, oferă cea mai bună combinație între sprijin și confort. Inginerul-șef al proiectului LC, dl. Sato, s-a implicat personal în dezvoltarea noului design, ceea ce a presupus un total de 50 de cicluri de testare.

Scaune sport și fețe portiere cu tapițerie Alcantara®

SCAUNE SPORT ȘI FEȚE PORTIERE CU TAPIȚERIE ALCANTARA®

Scaunele sport dispun de capitonaj lateral ce asigură susținerea fermă a corpului în timpul abordării rapide a virajelor. Sunt tapițate de către maeștri artizani Takumi într-o combinație contrastantă de Alcantara® și piele veritabilă.

Tehnologie fibră carbon

TEHNOLOGIE FIBRĂ CARBON

Am utilizat aceeași tehnologie compozită cu fibră carbon, dezvoltată pentru modelul LFA, în crearea panourilor din fibră carbon pre-impregnată formate prin compresie, pentru fețele interioare ale portierelor modelului LC.

Pedalier prelucrat prin așchiere

PEDALIER PRELUCRAT PRIN AȘCHIERE

Pedalierul și reazemul generos pentru picior, fabricate din aluminiu prelucrat prin așchiere, cu finisaj anodizat, oferă performanțe sportive veritabile.

Ceas analogic cu motiv ‘L’

CEAS ANALOGIC CU MOTIV ‘L’

Descoperiți discretul motiv Lexus ‘L’ pe suprafața ceasului analogic și pe suprafețele tactile proeminente ale comenzilor sistemului de ventilație.

Ecran multi-informativ

ECRAN MULTI -INFORMATIV

Pentru a fi mereu la curent cu principalele date ale sistemelor de bord, precum avertizările de siguranță și instrucțiunile de navigație, în panoul central al instrumentelor de bord este integrat un ecran color multi-informativ.

* vedere din LC 500

Afișaj holografic extins

AFIȘAJ HOLOGRAFIC EXTINS

Reducând nevoia deplasării atenției de la drum, datele selectate ale sistemelor de bord sunt proiectate în culori strălucitoare direct pe parbriz, utilizând cea mai recentă tehnologie a afișajului holografic (174 mm x 48 mm).

Sistem premium de navigație Lexus

SISTEM PREMIUM DE NAVIGAȚIE LEXUS

Cu o poziționare perfectă pentru o deplasare relaxantă, ecranul central de înaltă definiție, cu diagonală de 10.3” poate fi comandat prin intermediul comenzilor vocale sau prin Touch Pad cu interfața Remote Touch, la fel de ușor de utilizat ca și un smartphone sau o tabletă. Capabilitatea de afișare frracționată permite accesarea simultană a mai multor informații, precum cele oferite de sistemul premium de navigație Lexus sau datele sistemului de climatizare.

Sistem audio Mark Levinson®

SISTEM AUDIO MARK LEVINSON®

SISTEM AUDIO MARK LEVINSON® CU 13 BOXE
Dotare opțională, sistemul audio premium surround Mark Levinson® cu 13 incinte acustice și tehnologie GreenEdge™ este proiectat special pentru proprietățile acustice ale habitaclului modelului LC. Oferind o experiență audio digitală echivalentă celei home-theatre, fidelitatea sonoră este augmentată prin tehnologia Clari-Fi™ ce reface calitatea pierdută prin compresia digitală a fișierelor în formatul MP3.

Sistemul de monitorizare a unghiului mort și sistemul de avertizare la ieșirea din parcare

SISTEM DE MONITORIZARE A UNGHIULUI MORT ȘI DE AVERTIZARE LA IEȘIREA DIN PARCARE

Dispozitivele radar plasate în bara de protecție posterioară detectează vehiculele aflate pe benzile de rulare adiacente, invizibile în oglinzile retrovizoare exterioare. În cazul în care șoferul indică schimbarea direcției și un alt vehicul pătrunde în unghiul mort, sistemul activează un semnal de avertizare în oglinda retrovizoare exterioară relevantă.

Funcția de avertizare la ieșirea din parcare utilizează radarul sistemului de monitorizare a unghiului mort pentru detecția vehiculelor ce se apropie de zona posterioară a vehiculului când acesta este într-o parcare. Când este necesar, vă va alerta printr-un semnal acustic și prin semnalele optice plasate în oglinzile retrovizoare exterioare.

Sistem asistență indicatoare rutiere

SISTEM DE ASISTENȚĂ INDICATOARE RUTIERE

Sistemul de asistență a indicatoarelor rutiere (RSA) ce echipează noul model LC poate recunoaște indicatoarele rutiere utilizând camera video montată pe parbriz și oferă șoferului informații pe ecranul multi-informativ. Sistemul RSA poate detecta indicatoare rutiere conforme cu prevederile Convenției de la Viena (inclusiv indicatoare electroluminiscente și pulsatile).

* vedere din LC 500

Sistemul de avertizare a presiunii pneurilor

SISTEM DE AVERTIZARE A PRESIUNII PNEURILOR

Recepționând date primite de la senzorii plasați pe fiecare roată, ecranul multi-informativ afișează presiunea din anvelope și avertizează în cazul în care aceasta scade sub valoarea normală.

* vedere din LC 500

Monitor asistență parcare

SISTEM DE ASISTENȚĂ PARCARE

Pentru a facilita manevrele de parcare, senzorii plasați în bara de protecție posterioară sunt conectați la un avertizor acustic în habitaclu, semnalând obstacolele. Avertizarea acustică poate fi oprită atunci când nu este necesară. Treceți în marșarier și imaginea zonei dinapoia mașinii este afișată pe ecranul cu diagonală de 10.3”, cu linii de ghidare, pentru a vă asista în manevrele de parcare.

Capotă cu ridicare automată

CAPOTĂ CU RIDICARE AUTOMATĂ

Activat prin senzori plasați în bara de protecție frontală, în cazul coliziunii cu un pieton, sistemul va eleva discret capota motor pentru a asigura o distanță mai mare între corpul acestuia și componentele dure ale motorului, aflate dedesubt. Aceasta reduce riscul de rănire a pietonului.

* vedere din LC 500

8 airbaguri

8 AIRBAGURI

Pe lângă o celulă de siguranță a pasagerilor extrem de rezistentă, protecța ocupanților este asigurată de 8 airbaguri. Șoferul și pasagerul dreapta sunt proteați de airbaguri în 2 trepte plasate la nivelul craniului, precum și de airbaguri laterale și la nivelul genunchilor. Airbagurile cortină sunt plasate pe ambele laterale ale habitaclului. De asemenea, toate centurile sunt dotate cu dispozitive de pretensionare.

Selectorul modului de conducere

SELECTOR MOD CONDUCERE

Localizat lângă coloana de direcție pentru a vă putea concentra asupra drumului, selectorul modului de conducere permite comutarea între modurile ECO / COMFORT, NORMAL / CUSTOM, SPORT S / SPORT S+.

Clapete magneziu transmisie 10 trepte, mod manual ‘M’

CLAPETE MAGNEZIU TRANSMISIE 10 TREPTE, MOD MANUAL ‘M’

Pentru o deplasare mai antrenantă și un răspuns dinamic, incredibil de direct, modul ‘M’ a fost adoptat (în premieră pentru un vehicul hibrid Lexus) pentru modelul LC 500h pentru a permite șoferului să selecteze și să mențină la alegere orice treaptă de viteză utilizând clapetele schimbător.

Caroserie cu înaltă rigiditate

CAROSERIE CU ÎNALTĂ RIGIDITATE

Pentru crearea unui șasiu rezistent, componente nedeformabile ale moddelului LC sunt fabricate din oțeluri ultra-rezistente, în timp ce pentru portiere, portbagaj și capota motor este utilizat aluminiul. În plus, componente precum plafonul și deschiderile portierelor sunt fabricate din fibră carbon ranforsată cu mase plastice.

NICIUN REZULTAT

Nu exista dotari ale automobilelor pentru aceaste criterii. Incercati o noua cautare.

2017 Lexus LC 500h quote

LA NOUL MODEL LC VEȚI OBSERVA O MULTITUDINE DE DETALII AERODINAMICE INTELIGENTE: NIMIC NU A FOST TRECUT CU VEDEREA.

Toshiyuki Murayama, group manager, aerodinamică și management termic

Pentru a va putea oferi cea mai buna experienta online Lexus, noi si partenerii nostril folosim cookie-uri pe acest site. Daca continuati fara sa modificati setarile, vom presupune ca sunteti de acord cu folosirea acestora pe site-ul Lexus.

AFLĂ MAI MULTE