concept cars

AUTOTURISME
CONCEPT

Autoturismele concept Lexus oferă detalii incitante despre direcţiile noastre viitoare în design.

main menu lexus brand

INOVAŢIE ÎN
DESIGN

Această secţiune conturează câteva dintre cele mai captivante concepte de design şi le evidenţiază.

hybrid cars

MAŞINI
HIBRIDE

Există multe tipuri de maşini hibride şi toate au în comun un singur element.

lexus service

SERVICII
LEXUS

Serviciile Lexus si cele mai apropiate centre sau ateliere de service Lexus printr-o simpla accesare

RC 200t

DESCOPERITI SENZATIILE PUTERII TURBO SI A UNEI SOFISTICATE TRANSMISII AUTOMATE CU 8 TREPTE.


Emisii CO2 , Combinat (g/km) 169
Combinat (l/100km) 7,2
Acceleratie 0-100 km/h 7,5
Viteza maxima (km/h) 230

DE LA 48.100,00 €

NOUL RC 200t

DESCOPERITI SENZATIILE PUTERII TURBO SI A UNEI SOFISTICATE
TRANSMISII AUTOMATE CU 8 TREPTE.

Creat pentru a misca suflete, noul RC este unul dintre cele mai frumoase modele sport-coupé create vreodata. Imbinand designul de ultima generatie cu tehnologiile avansate si maiestria, ofera o conducere antrenanta. Propulsat fie de revolutionarul sistem integral hibrid sau de un turbopropulsor benzina, modelul RC ofera un raspuns exceptional si o agilitate remarcabila. Dotarile intuitive Lexus includ tehnologia Touch Pad si sistemul de siguranta pre-impact. Pentru o experienta mai dinamica, noile modele RC F SPORTS sunt echipate cu suspensie autoadaptativa, roti cu jante din aliaj, de 19 ” si volan F SPORT.

Odata ce veti cuprinde in palme volanul sport cu cusaturi ornamentale, va veti bucura de vivacitatea acceleratiei si precizia manevrabilitatii noului model RC. Dezvoltat la Nürburgring, pe cel mai dificil circuit din lume, acest model sport-coupé revolutionar dispune de un sasiu extraordinar de rigid. Aceasta caracteristica, in combinatie cu suspensia reglata pentru curse si revolutionarele sisteme de propulsie, creeaza un nou standard al rafinamentului conducerii, oferindu-va o experienta de neuitat.

rc200t quote 200x200 white

AM CREAT UN MODEL SPORT-COUPÉ CU UN ASPECT UIMITOR, AL CARUI HABITACLU OFERA O OSPITALITATE JAPONEZA ‘OMOTENASHI’ UNICA

Junichi Furuyama, Inginer Sef al proiectului RC

CARACTERISTICILE AUTOTURISMULUI

AFLATI MAI MULTE DESPRE MODELUL RC 200t

Conducerea modelului RC 200t - Elemente principale

CONDUCEREA MODELULUI RC 200t - ELEMENTE PRINCIPALE

Dezvoltat pe dificilul circuit de la Nürburgring de catre aceeasi echipa de piloti Lexus care a perfectionat si modelul LFA supercar, noul model RC prezinta un rafinament deosebit al conducerii. Agilitatea in viraj este sustinuta de ampatamentul scurt si rigiditatea sasiului masinii, construit utilizand tehnologii de ultima generatie precum sudura laser in puncte si imbinarile cu adezivi. Suspensia multi-link a trenului posterior si cea cu bascule duble a trenului anterior se combina cu aerodinamica inspirata de sporturile cu motor pentru a crea o experienta a conducerii unica in lume. Selectorul modului de conducere permite reglarea performantelor modelului RC in functie de starea de spirit pe care o aveti, iar cel mai recent sistem VDIM asigura rafinamentul si siguranta conducerii cu viteza.

In interiorul modelului RC 200t - Elemente principale

IN INTERIORUL MODELULUI RC 200t - ELEMENTE PRINCIPALE

Relaxati-va in scaunele sport tapisate maiastru in piele, ce va fac sa va simtiti una cu acest nou model Lexus, extrem de special. Construit la renumiat noastra uzina Tahara, modelul RC este un exemplu perfect al maiestriei traditionale japoneze. Sa luam spre exemplu intarsiile ‘Shimamoku’, create de catre divizia de piane a companiei Yamaha. Tapiseria moale la atingere, ceasul analogic de precizie si iluminarea ambientala LED adauga lux interiorului, in timp ce bancheta spate rabatabila fractionat in raport 60:40 face din acest coupé o masina extrem de practica.

Siguranta modelului RC 200t - Elemente principale

SISTEMUL DE MONITORIZARE A UNGHIULUI MORT

Dispozitivele radar montate in bara de protectie posterioara detecteaza vehiculele aflate pe benzile adiacente, invizibile in oglinzile retrovizoare. In cazul in care soferul indica schimbarea directiei pentru intrarea pe o banda adiacenta si un alt vehicul intra in unghiul mort, un semnal de avertizare va fi aprins in oglinda retrovizoare exterioara adecvata.

Caracteristici aerodinamice avansate

CARACTERISTICI AERODINAMICE AVANSATE

Datorita scutului inferior aproape plat si lamelelor aerostabilizatoare de pe stalpii portierelor fata, noul RC beneficiaza de caracteristici aerodinamice superbe. Adoptate pentru prima oara de masinile de curse din F1, aceste lamele creeaza turbioane de orientate catre inapoi, pentru augmentarea modului in care masina invinge rezistenta aerului.

Selectarea modului de conducere

SELECTAREA MODULUI DE CONDUCERE

Prin utilizarea sistemului de selectare a modului de conducere, performantele masinii pot fi beneficia de un reglaj fin. Modul ECO reduce nivelul noxelor si asigura economia de carburant in timp ce pentru deplasarile curente, modul NORMAL ofera un echilibru perfect intre putere, economie si confort al tinutei de drum. Pentru un raspuns augmentat al trenului motric, este suficienta selectarea modului SPORT.

Volan incalzit, imbracat in piele

VOLAN INCALZIT, IMBRACAT IN PIELE

Volanul imbracat in piele beneficiaza de zone de reazem pentru degete si are o sectiune optimizata. Comutatoarele integrate asigura comanda sistemelor audio, de telefonie si a ecranului multi-informativ. Pentru un plus de confor in conditiile unei temperaturi scazute, volanul poate fi incalzit.

Motor benzina, turbo

MOTOR BENZINA, TURBO

Acest nou motor turbo Lexus ofera un raspuns rapid al acceleratiei, performante remarcabile si un cuplu generos. Pentru economia consumului, distributia inovativa poate comuta intre regimurile de functionare Otto si Atkinson. Asigurand livrarea unei puteri de 245 DIN cp si a unui cuplu de 350 Nm, sofisticata transmisie cu 8 trepte poate varia modul de schimbare a treptelor in functie de valorile acceleratiei gravitationale a masinii.

Suspensia trenului posterior

SUSPENSIA TRENULUI POSTERIOR

Stabilitatea in viraj si in linie dreapta se datoreaza sistemului de suspensie multi-link a trenului posterior, sistem utilizat in premiera la renumitul sedan de performanta GS. Combinatia intre otelurile cu rezistenta inalta si componentele turnate/forjate din aluminiu asigura lipsa vibratiilor si reduc masa vehiculului.

Pozitie sportiva de conducere

POZITIE SPORTIVA DE CONDUCERE

Din postura joasa de pilotaj puteti percepe mai bine calea de rulare si modul in care masina raspunde celor mai fine manevre.

Sistem de navigatie Lexus, premium

SISTEM DE NAVIGATIE LEXUS, PREMIUM

Cu grafica tridimensionala si multiple optiuni de afisare a hartilor, ecranul cu diagonala de 7” este operat prin intermediul sistemului Touch Pad sau prin comenzi vocale. Sistemul poate inclusiv genera un cod QR pentru smartphone-ul dvs., pentru a va ajuta sa ajungeti la destinatia finala pe jos.

Flexibilitate 60:40

FLEXIBILITATE 60:40

Toate modelele RC beneficiaza standard de o bancheta spate practica, rabatabila, cu fractionare in raport 60:40. Oferind comoditatea unei limuzine dar cu gratia si rafinamentul unui coupé sport, cand bancheta este pliata se creeaza un spatiu in care se pot transporta obiecte voluminoase.

Mark Levinson®

MARK LEVINSON®

Sistemul audio Mark Levinson® Premium Surround de 835 wati, cu 17 incinte acustice este personalizat in concordanta cu proprietatile acustice ale habitaclului modelului RC. Ofera o inegalabila experienta digital home-theatre cu 7.1 canale, augmentata de tehnologia Clari-Fi™ care reface calitatea sunetului, pierduta prin compresia digitala MP3.

Maiestria Takumi

MAIESTRIA TAKUMI

Noul RC este construit de catre maestrii ‘Takumi’ ai companiei Lexus la uzina Tahara. Cu cel putin 25 de ani experienta, fiecare dintre acestia este un expert in detectarea celor mai mici imperfectiuni. Abilitatile lor uimitoare pot fi sesizate de la primul contact cu comenzile sistemului audio, fabricate din aluminiu prelucrat prin aschiere de precizie sau cusaturile ornamentale ale tapiseriei din piele. Stralucirea vopselei caroseriei este obtinuta prin finisajul manual. Inainte de test-drive-ul final, maestrii ‘Takumi’ verifica individual functionarea impecabila a fiecarui exemplar intr-o incinta insonorizata, utilizand un microfon ultrasensibil plasat in habitaclu.

Sistem inteligent de acces

SISTEM INTELIGENT DE ACCES

Apropiati-va de modelul RC avand cheia in buzunar iar manerele portierelor se vor ilumina pentru a va intampina, descuindu-se la simpla atingere. Cu o forma sculpturala, in premiera mondiala pentru acest tip de maner, nu prezinta orificiu pentru cheie.

Capota activa

CAPOTA ACTIVA

Noul RC dispune de o capota motor activa, cu rol de absorbtie a fortei de impact. Activata de catre senzori montati in bara de protectie anterioara, in cazul unei coliziuni cu un pieton, sistemul ridica fin capota pentru a creste spatiul dntre aceasta si motor. Acest aspect reduce riscul ranirii pietonilor.

Opt airbaguri

OPT AIRBAGURI

Pe langa o celula de siguanta extrem de rezistenta, protectia pasagerilor este asigurata si de un numar de opt airbaguri. Ocupantii locurilor fata sunt protejati de airbaguri cu 2 trepte pentru craniu, precum si de airbaguri laterale si plasate la nivelul genunchilor. Airbagurile cortina acopera integral ambele laterale ale masinii. Toate centurile de siguranta sunt prevazute cu sistem de pretensionare.

Reglaj automat al fazei farurilor

REGLAJ AUTOMAT A FAZEI FARURILOR

Pe timpul noptii, sistemul de reglaj automat a fazei farurilor utilizeaza o camera video montata in spatele oglinzii retrovizoare pentru a comuta automat in faza de intalnire a luminii atunci cand detecteaza un vehicul care se apropie din sens opus sau se afla in fata masinii. Aceasta reduce sansele orbirii accidentale a celorlalti participanti la trafic in cazul in care uitati sa treceti din faza de drum in cea de intalnire.

NICIUN REZULTAT

Nu exista dotari ale automobilelor pentru aceaste criterii. Incercati o noua cautare.

RC 200t F SPORT

rc200t fsport cutout

DESIGN SPECTACULOS

Modelul RC 200t F SPORT combină designul îndrăzneț cu o manevrabilitate deosebită, asigurată de echipa producătoare a renumitului LFA supercar și a modelelor F Performance, RC F și GS F. Rezultatul acestei combinații vă va ridica pulsul. Îmbunătățirile exteriorului includ o grilă fusiformă Lexus cu dimensiuni superioare cu inserții ‘L-mesh’, canale pentru răcirea discurilor de frână și lamele aerodinamice pentru creșterea forței deportante.

În habitaclul cu tentă sportivă veți simți o perfectă conexiune cu modelul dvs. F SPORT. Scaunele sport, cusute manual, vă cuprind de la șold la umăr. Volanul sport, cu o deosebită ergonomie și pedalierul din aluminiu prelucrat prin așchiere oferă o percepție deosebită a drumului, pentru a vă putea bucura de fiecare deplasare.

Pentru a va putea oferi cea mai buna experienta online Lexus, noi si partenerii nostril folosim cookie-uri pe acest site. Daca continuati fara sa modificati setarile, vom presupune ca sunteti de acord cu folosirea acestora pe site-ul Lexus.

AFLĂ MAI MULTE