concept cars

AUTOTURISME
CONCEPT

Autoturismele concept Lexus oferă detalii incitante despre direcţiile noastre viitoare în design.

main menu lexus brand

INOVAŢIE ÎN
DESIGN

Această secţiune conturează câteva dintre cele mai captivante concepte de design şi le evidenţiază.

hybrid cars

MAŞINI
HIBRIDE

Există multe tipuri de maşini hibride şi toate au în comun un singur element.

lexus service

SERVICII
LEXUS

Serviciile Lexus si cele mai apropiate centre sau ateliere de service Lexus printr-o simpla accesare

INAPOI LA ARTICOLE

CÂŞTIGĂTORUL PREMIULUI DE DESIGN LEXUS ANUNŢAT ÎN CADRUL SĂPTĂMÂNII DESIGNULUI DE LA MILANO 2015

LEXUS A ANUNȚAT CĂ PROIECTUL SENSE-WEAR AL EMANUELEI CORTI ŞI AL LUI IVAN PARATI (CARAVAN) A FOST SELECTAT DE COMISIA DE CONCURS DE ELITĂ CA PRIMUL CÂȘTIGĂTOR AL MARELUI PREMIU DE DESIGN LEXUS.

Selecția a fost făcută în baza celor patru prezentări ale finaliștilor a prototipurilor lor pe tema "Simţuri". Alături de celelalte piese ale celorlalţi 11 finaliști, lucrarea câştigătoare a Marelui Premiu este expusă în cadrul "Lexus - O călătorie a simțurilor", o expoziţie experimentală prezentată de Lexus la Săptămâna Designului de la Milano 2015. Premiul de design Lexus din acest an a atras un număr mare de aplicaţii și o mare varietate de idei minunat de originale. Respectând tema "Simţuri", multe aplicaţii au apelat la cele cinci simțuri sau la emoţie, mai degrabă decât la aspecte concrete ale experienței umane.

Marți, 14 aprilie, Lexus International a lansat public Lexus - O călătorie a simțurilor la Spazio Lexus la Torneria din Milano. Expoziția oferă o experiență uimitoare care trezește simțurile la entuziasmul călătoriei Lexus. Expoziția a fost creată de renumitul designer Philippe Nigro în colaborare cu aclamatul bucătar Hajime Yoneda.

Lexus - O călătorie a simțurilor

Lexus - O călătorie a simțurilor prezintă o experiență senzorială vastă și interesantă, cu tema "Simţuri", un concept care este fundamental pentru brandul Lexus. Vizitând o fabrică Lexus, designerul Philippe Nigro a fost foarte impresionat când a aflat cat de multă atenţie se îndreaptă nu doar către aspectul exterior, ci şi către detalii interne nevăzute. Această vizită la condus spre conceptul "Inside-Out", care permite vizitatorilor să experimenteze frumusețea din orice unghi. Dezvăluind lucruri care în mod normal sunt ascunse vederii, Lexus invită vizitatorul să facă noi descoperiri și să trăiască experiențe în fiecare dintre cele trei zone.

Zona 1: Implicarea Simţurilor

În această zonă este expusă o versiune specială a conceptului LF-SA prezentat la Showul internaţional auto de la Geneva 2015 . Mașina, care este aşezată în centrul unui cocon, este înconjurată de numeroase oglinzi convexe care creează reflecții și iluminare neașteptate pentru a crea un flux de mișcare care stimulează imaginația.

Zona 2: Explorarea Simțurilor

În această zonă sunt expuse douăsprezece lucrări finaliste, 4 prototipuri și 8 paneluri, alese dintre cele 1.171 înscrieri din 72 de țări; inclusiv câştigătorul Marelui Premiu, lucrarea "Sense-Wear" de Emanuela Corti și Ivan Parati (Caravan). Unele dintre prototipuri oferă experiențe interactive vizitatorilor. Spațiul are o atmosferă liniștită, liniștitoare, care permite vizitatorilor să experimenteze pe deplin originalitatea și creativitatea fiecărei lucrări și să reflecteze asupra potențialului său de a forma viitorul.

Zona 3: Experiența celor 5 simţuri

În această colaborare între Philippe Nigro și Hajime Yoneda, călătoriei senzoriale i se adaugă o experiență culinară. În crearea unei senzații gustative unice, Chef Yoneda care la rândul lui proprietarul unui Lexus, s-a bazat pe experiențele sale personale de plăcere la volan și de călătorie în natură, unde toate cele cinci simțuri sunt la maxim.

Pentru a va putea oferi cea mai buna experienta online Lexus, noi si partenerii nostril folosim cookie-uri pe acest site. Daca continuati fara sa modificati setarile, vom presupune ca sunteti de acord cu folosirea acestora pe site-ul Lexus.

AFLĂ MAI MULTE