1. Masini noi
  2. LBX World Premiere
  3. Performance & Powertrain
Aveti nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Ne pare rau, dar browser-ul dvs. nu este compatibil cu website-ul nostru. Va rugam sa accesati website-ul folosind un alt browser, precum Chrome, Edge, Firefox sau Safari.

PERFORMANTA DINAMICA: O NOUA PLATFORMA LEXUS

„LBX este primul model Lexus care a fost construit pe o varianta a platformei de arhitectura globala pentru masini mici GA-B. A fost ajustat in mod fundamental pentru a indeplini cerintele Lexus, oferindu-i avantajele de baza ale unui centru de greutate scazut, senile largi, surplome scurte si o caroserie foarte rigida.Este, de asemenea, fundamentul caracterului distractiv de condus al masinii, ajutand la asigurarea Lexus Driving Signature in cel mai mic pachet de pana acum. Acest lucru ajuta la crearea unui dialog natural intre sofer si masina care asigura incredere, control si confort in orice moment.

Inginerul sef Endoh explica: „Pentru a realiza sentimentul Lexus de a fi una cu masina, am lucrat pentru a obtine o conducere agila, care maximizeaza beneficiile dimensiunii mici si greutatii reduse ale masinii. In acelasi timp, ne-am concentrat mai mult ca niciodata pe perfectionarea caracteristicilor fundamentale fara a ne baza pe comenzile electronice.”

Sistemul de franare controlat electronic include controlul posturii de franare a vehiculului. Acest lucru echilibreaza automat distributia fortei de franare fata si spate pentru a suprima inclinarea si a mentine performanta liniara si linistitoare. De asemenea, ajuta la reducerea ruliului vehiculului la viraje, mentinand masina confortabila si stabila si eliminand vibratiile.”

O NOUA GENERATIE A LEXUS HYBRID DRIVE

„LBX este propulsat de un sistem electric hibrid Lexus de noua generatie, autoincarcat, cu un motor compact si usor de 1,5 litri cu trei cilindri. Principalele componente ale sistemului hibrid au suferit o reproiectare substantiala, inclusiv cutia de viteze si unitatea de control al puterii, pentru Imbunatatiti eficienta, reduceti pierderile, economisiti greutatea si reduceti dimensiunea. Exista, de asemenea, o noua baterie bipolara de nichel-hidrura metalica (NiMH) cu rezistenta scazuta, putere mare, care permite suport suplimentar motorului electric la accelerare si extinde EV complet electric al masinii capacitatea de conducere.

Sistemul de propulsie este reglat pentru performante placute, indiferent daca conduceti in oras sau pe drumuri de tara intortocheate, cu o manevrabilitate fidela si o senzatie de acceleratie liniara care este mai strans aliniata la utilizarea pedalei de acceleratie de catre sofer. Conducerea este, de asemenea, imbunatatita de Hybrid System Control, care se potriveste indeaproape cu sunetul si acceleratia motorului. Datorita actualizarilor sistemului hibrid, conducerea EV complet electrica poate fi savurata la viteze mai mari si pe distante mai lungi, maximizand eficienta LBX-ului.

Calitatea autentica a SUV-ului LBX include optiunea de tractiune integrala E-Four a Lexus, care introduce un motor electric suplimentar pe puntea spate. Cand va deplasati, virati si conduceti pe suprafete cu aderenta redusa, sistemul directioneaza automat forta de antrenare catre rotile din spate, ajutand la mentinerea stabilitatii vehiculului si mentinand increderea soferului.

Statutul de lux al modelului LBX este marturisit de eforturile depuse de Lexus pentru a gestiona zgomotul si vibratiile (NVH). Acestea includ adaugarea unui arbore de echilibrare la motor pentru a reduce vibratiile care pot genera un efect de explozie in cabina. O atentie deosebita a fost acordata usilor in care au fost introduse foi de amortizare pentru a suprima zgomotul de inalta frecventa, dar pentru a spori zgomotul de joasa frecventa pentru a oferi un sunet distinct si placut.”