2018 recalls hero

PROPRIETARI

RECHEMARI IN SERVICE

Aflati ultimele noutati cu privire la rechemarile in service din motive de siguranta, care confirma atentia pe care o acordam soferilor Lexus, la cele mai inalte standarde.


  

  
    2018 lexus ownership recalls customer satisfaction

ANGAJAMENTUL LEXUS DE A ASIGURA SATISFACTIA CLIENTILOR

La Lexus, ne mandrim cu angajamentul de a asigura o executie desavarsita si servicii pentru clienti la cel mai inalt nivel in aceasta industrie. Promisiunea noastra de „a trata fiecare client ca pe un oaspete in casa noastra” nu este doar la nivel declarativ, este o promisiune pe care avem de gand sa o respectam.

In cazul in care aveti intrebari sau motive de ingrijorare cu privire la vehiculul dumneavoastra, va recomandam sa contactati cea mai apropiata reprezentanta Lexus care va face tot posibilul pentru a va asigura cea mai buna experienta posibila. In cazul in care, indiferent din ce motiv, o problema nu este rezolvata in mod satisfacator pentru dumneavoastra, am creat un Departament dedicat pentru satisfactia clientilor pentru a raspunde rapid si eficient la solicitarile dumneavoastra. Pe langa faptul ca angajatii din cadrul acestui departament contribuie la solutionarea neintelegerilor, ofera de asemenea informatii despre produse, raspund la intrebarile dumneavoastra si coordoneaza serviciul de Asistenta rutiera.

Va multumim anticipat pentru ca ne dati ocazia sa demonstram ca reputatia noastra excelenta in materie de servicii pentru clienti nu este numai la nivel declarativ, ci este bine meritata.

RECHEMAREA IN SERVICE PENTRU AIRBAG-URILE TAKATA

  • INFORMATII

    Pentru a-si respecta angajamentul in ceea ce priveste calitatea si siguranta, Lexus extinde aceste rechemari in service in care sunt implicate anumite dispozitive de umflare a airbag-urilor Takata cu care sunt echipate vehiculele.

    La Lexus, siguranta clientilor nostri este prioritatea noastra numarul unu, motiv pentru care monitorizam in permanenta performantele vehiculelor noastre pe baza informatiilor din mai multe surse. In cazul in care constatam ca o anumita componenta sau un anumit aspect legat de vehiculele noastre nu indeplineste standardele stricte pe care le impunem, vom lua masuri in consecinta, asa cum am facut si in acest caz.

  • VEHICULELE VIZATE IN EUROPA

    Vehiculele vizate in Europa sunt Lexus SC, IS, ES si GX produse in intervalul decembrie 2000 - decembrie 2011, precum si Lexus ES 350, GX 460, IS Convert, IS 350/250, IS-F si LFA produse in intervalul ianuarie 2009 - decembrie 2013 pentru dispozitivul de umflare a airbag-urilor.

  • CUM NE SUSTINEM CLIENTII

    Clientii vor fi contactati de fiecare distribuitor national din fiecare tara. Inlocuirea dispozitivului de umflare a airbag-urilor este efectuata gratuit pentru clienti. Intre timp, daca aveti intrebari suplimentare, va rugam sa contactati distribuitorul national sau puteti lua legatura cu dealerul Lexus local.

  • MOTIVELE ACESTOR RECHEMARI IN SERVICE

    La vehiculele implicate poate aparea un defect de siguranta la anumite dispozitive de umflare a airbag-urilor Takata din cauza degradarii propulsorului de umflare care apare dupa expunerea prelungita la umiditate absoluta ridicata sau la temperaturi ridicate si dupa cicluri la temperaturi inalte. Acest lucru poate duce la ruperea dispozitivului de umflare la declansarea airbag-ului.

  • FUNCTIE DE VERIFICARE A RECHEMARILOR IN SERVICE

    In cazul in care ati fost contactat cu privire la o rechemare in service a vehiculelor Lexus sau daca aveti motive sa credeti ca vehiculul dumneavoastra ar putea fi inclus intr-un lot de vehicule rechemate in service, puteti afla rapid mai multe informatii cu ajutorul Functiei de verificare in 3 pasi a rechemarilor in service. Pentru a afla daca vehiculul dumneavoastra este inclus in campania airbag-urilor Takata, va prezentam mai jos un proces simplu.