Skip to Main Content (Press Enter)
Aveti nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Ne pare rau, dar browser-ul dvs. nu este compatibil cu website-ul nostru. Va rugam sa accesati website-ul folosind un alt browser, precum Chrome, Edge, Firefox sau Safari.
STIRI LEXUS

„DISCOVER”: O NOUA DIRECTIE PENTRU MARCA LEXUS

  • Lexus dezvaluie noua directie a marcii, „Discover”, la Japan Mobility Show 
  • Realinierea marcilor Grupului Toyota ii ofera brandului Lexus libertatea de a fi un pionier si de a „nu imita pe nimeni
  • Prezentarea in premiera mondiala a conceptului Lexus LS, un autovehicul cu sase roti cu sofer conceput ca un loc de refugiu personal - LS inseamna astazi Luxury Space 
  • Dezvaluirea altor concepte inspirate de LS care acopera o gama larga de stiluri, de la coupe la autovehicul autonom pentru o singura persoana 
  • Lexus analizeaza modul in care ar putea ajuta oamenii sa isi organizeze propria viata, explorand noi posibilitati de mobilitate si de viata independenta si luxoasa fara retelele clasice 

Descoperiti: principiul director al noii schimbari a marcii Lexus

Pe 29 octombrie, Lexus a dezvaluit o noua directie pentru marca globala de lux. Anuntata la deschiderea editiei 2025 a Japan Mobility Show (JMS), aceasta schimbare a marcii va duce Lexus dincolo de lumea auto pentru a imbratisa noi produse, servicii, experiente si stiluri de viata cu principiul de baza „Discover”.

Cu angajamentul de a „nu imita pe nimeni”, Lexus se provoaca sa fie un pionier si invita clientii din intreaga lume sa descopere noi valori. 

Aceasta libertate de schimbare vine la pachet cu o realiniere a marcilor Grupului Toyota, care introduce Century ca o noua marca pozitionata pentru a oferi apogeul luxului.  

Intr-un discurs de deschidere la JMS, Simon Humphries, Chief Branding Officer, Toyota Motor Corporation, a declarat: „Cu Century in spatiul exclusivist, ultra-luxos, Lexus are acum libertatea de a-si consolida promisiunea fata de conceptul de lux obisnuit. Iar aceasta promisiune este sa descoperim: sa gandim independent, cu incredere; sa fim aventurosi si inovatori si sa punem la indoiala insasi definitia luxului in inima pietei.” 

Clientii Lexus doresc sa defineasca lucrurile in termenii lor proprii si sa aiba spatiu si libertate pentru a-si organiza timpul cu eficienta maxima. In plus, acestia sunt pregatiti sa sfideze status quo-ul in cautarea ideii respective. 

Inca de la infiintarea sa in 1989, marca Lexus a cautat sa imbine produsele sale cu experientele stilului de viata, demonstrand ca se poate aplica la orice, ramanand in acelasi timp exclusiv „Lexus”. Acesta recunoaste ca regulile pietei de lux s-au schimbat dramatic, multi oameni aspirand la diferite tipuri de autovehicule care ofera noi experiente si care reflecta si imbunatatesc mai mult stilul lor personal de viata.

Descoperiti Sanctuarul: noul Lexus LS Concept

Aceasta schimbare radicala este reflectata in prezentarea de astazi a noului Lexus LS Concept. Rupand cu traditia Lexus LS de a fi un sedan emblematic, conceptul este o viziune revolutionara pentru un autovehicul cu sase roti, condus de un sofer, care ofera un sanctuar personal exclusivist. S din noul LS nu inseamna „Sedan”, ci „Spatiu”, oferind oamenilor spatiu optim pentru calitatile nepretuite si cautate de libertate si intimitate.  

Simon Humphries explica: „Aceasta nu este doar o masina, este un autovehicul care va invita sa va descoperiti propriul spatiu. Este un portal catre un stil de viata de lux mai larg, oferindu-va permisiunea de a incalca regulile luxului auto si de a alege ceea ce functioneaza pentru dumneavoastra.” 

Formatul cu sase roti a fost adoptat pentru a maximiza spatiul interior, fara intruziuni la nivelul rotilor, si pentru a gazdui portiere largi care permit intrarea si iesirea simultana, eleganta, a pasagerilor din al doilea si al treilea rand.  

Lexus recunoaste ca, la nivel global, oamenii nu aspira la un singur tip de masina. In locul unui singur model emblematic traditional, marca ar trebui sa aiba o serie de modele care sa formeze un varf de sageata. Conceptul LS fiind inspiratia din varf, acest lucru este ilustrat de o serie de noi concepte inspirate de LS.

  • Conceptul LS Coupe - Descoperiti dualitatea:  Conceptul LS Coupe a fost conceput pentru clientii care isi doresc tot ce este mai bun intr-un model. Acesta ofera o armonie la nivel inalt intre confortul LS si recompensele unei masini autentice pentru sofer, imbinand formalitatea rafinata cu emotia dinamica. Exteriorul elegant si sportiv contrasteaza cu un interior spatios in care fiecare ocupant se poate bucura de o experienta individuala, unica. 
  • Conceptul LS Micro- Descoperiti esenta: Acest autovehicul autonom pentru o singura persoana prevede o perioada in care spatiile urbane vor deveni mai restranse. Acesta poate oferi mobilitate pana la ultimul kilometru in zone inaccesibile altor autovehicule, oferind ocupantului timp personal neintrerupt si intimitate completa.
  • Conceptul LS Sport - Descoperiti imersiunea: Conceptul Lexus LS Sport, prezentat in avanpremiera la inceputul acestui an la Pebble Beach in California, este o masina sport de noua generatie, autentica, cu un stil progresiv, care ofera un habitaclu captivant si implica toate simturile..

Descoperiti libertatea, independenta si multe altele

Mergand mai departe, Lexus exploreaza, de asemenea, modul in care ar putea permite oamenilor sa se bucure de libertatea de mobilitate dincolo de masina. Prezentarea sa de la Japan Mobility Show include detalii despre un Lexus Catamaran, o nava oceanica care exploateaza surse de energie durabile si este navigata de un pilot automat cu inteligenta artificiala. Ecosistemul de lux Lexus include, de asemenea, un prototip de aeronava autonoma eVTOL (electric vertical take-off and landing), in curs de dezvoltare de catre Joby Aviation impreuna cu Toyota Motor Corporation. 

Potentialul oamenilor de a descoperi viata independenta si luxoasa in afara retelei este prezentat intr-un concept arhitectural Lexus Home. Designul se concentreaza pe autovehiculul electric al ocupantului si pe rolul acestuia de a stoca energia generata de soare in bateria sa pentru a alimenta gospodaria. Lexus Hub este o viziune pentru un spatiu comun, orientat spre viitor si axat pe societate, care serveste comunitatii in general. Acesta ar reuni intr-un singur loc servicii, oportunitati sociale si facilitati civice, inclusiv magazine, locuri de divertisment si de luat masa, conectate cu mai multe moduri de transport, terestru, maritim si aerian. 

Aceste concepte reflecta asteptarile din ce in ce mai mari ale clientilor Lexus de a putea trai in propriile conditii, asigurandu-si propriul spatiu personal, nu doar in masina aleasa, ci si in lumea din jurul lor, asigurandu-si propriul stil de viata. Acest lucru inspira Lexus sa creeze o conexiune perfecta intre afaceri si placere, oferind o mobilitate de 360 de grade. 

Simon Humphries concluzioneaza: „Clientii nostri sunt propriul lor brand. Ne mandrim cu faptul ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu ei. Dorim sa ii ajutam sa vada lumea cu alti ochi, sa descopere noi orizonturi nelimitate, dar sa se simta in acelasi timp ca acasa.”