INFORMAȚII PENTRU VIZITATOR

„Având în vedere situația în curs de dezvoltare cu virusul Covid-19 din România, Lexus ar dori să-i liniștească pe clienți cu privire la lucrările de service, ITP sau reparații de care ar putea avea nevoie pe vehiculele lor.

Monitorizăm situația îndeaproape. Prioritatea noastră rămâne asigurarea bunăstării clienților, a personalului și a partenerilor, în timp ce facem tot ce putem pentru a satisface nevoile de mobilitate ale clienților.

Clienții pot fi siguri că centrele noastre continuă să ofere facilități esențiale de service și reparații.

Pentru a minimiza contactele neesențiale, clienții pot contacta centrele locale prin telefon și e-mail, în primă instanță. Echipa noastră de servicii pentru clienți din România este disponibilă prin chat web, e-mail și telefon.

În această perioadă, centrele noastre urmăresc îndeaproape sfaturile guvernamentale privind igiena, cu rutine detaliate de curățare. Clienții care necesită lucrări de service sau reparații vor putea rezerva o întâlnire temporizată, pentru a minimiza nivelurile de contact și, acolo unde este posibil, centrele vor oferi un serviciu de livrare și livrare.

Prevenirea oricarui risc de infectare si protejarea sanatatii dumneavoastra si a celor dragi reprezinta prioritatile noastre . Astfel, Toyota Romania va restrictiona accesul in Showroom persoanelor care prezinta simptome vizibile de raceala, venind in intampinarea acestora cu solutii de consultanta telefonica, menite a trata orice solicitare cu acelasi grad ridicat de profesionalism si seriozitate.